söndag, januari 29, 2006

Söndagkväll

Söndagkvällar är alltid en udda tid på veckan, man är ofta en blandning mellan utvilad och seg, och man både ser fram emot att en ny vecka börjar och har lite ångest över att väckarklockan ska ringa i morgon bitti.

Helgen har varit bra! Käkade fiskgryta igår! Riktigt gott!

Idag har halsen kärvat lite men med lite té och glass blir den förhoppningsvis bättre! Det är nog inte så farligt!

Upptäckte just att vi har heldag bild, både på onsdag och torsdag...vad har jag gett mig in på!

Dagens goda nyhet: På onsdag kommer äntligen CSN-pengarna
Dagens dåliga nyhet: På tisdag ska räkningarna vara betalda

Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

blir nog till å fixa en tvätt-tid snart då. Om jag inte har DAMP har jag hört att man kan bli klumpig av stress. Vilket som funkar bra för mig, bara man har nåt att skylla på! Kul med sällskap från er idag. Nu ska jag kolla skiva!!!!jaaaa!!!!! kuuul!!!! hejdå från ove