fredag, oktober 21, 2005

Besök på gång

Om några timmar kommr min familj på besök, blir trevligt med lite besök. Har städat och handlat hela dagen och nu känner jag mig redo! Ikväll blir det tacos och bowling! Resten av helgen får vi se, men vi ska ut och äta i morgon kväll i alla fall!

Veckan har förflutit lugnt, spelade fotboll i måndags, pluggat en hel del, kollat på Chamions League tisdag och onsdag kväll, Halmstad förlorade med 0-1 hemma mot Hertha Berlin i Uefa cupen!

Till nästa vecka ska vi ha läst en roman på 300 sidor, kanske dags att börja snart.

De sa på nyheterna att det ska snöa här i helgen och nästa vecka....känns lite tidigt, men det ör bara 9 veckor till jul, tror jag...orkar inte räkna, men det borde stämma ungefär!

Dagens top 3:
Mina tre bästa dvd-köp:

1) Gladiator - 79 kr, kommentar överflödig
2) Rat Race - 99 kr, har roat många gäster (och mig)
3) Dude, Where's my car- 59 kr, även här kommentar överflödig, but have you seen the Continiumtransfunctioner?

Ha det gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

59,- kronor for "Dude, where's my car?". Jeg trur du har blitt lurt.