tisdag, oktober 11, 2005

Romantiken flödar...

...jag lyssnar på radioprogramet ballad, bara romantiska sånger varje kväll! Får ju ta alla chanser till romantik man kan!

Idag har jag jobbat bra:
Jag har skrivit en uppgift
Jag har ätit ärtsoppa
Jag har städat
Jag har rakat mig
Jag har hejat på Jenny Kallur (hon hejade inte tillbaka)

En bra dag alltså!

I morgon har vi en lång dag i skolan, halv nio till halv fem, kommer vara trött i morgon kväll...men då är det fotboll så ingen trötthet kommer accepteras i min lägenhet!

Jag har haft lite funderingar på att flyga hem vid jul, för att slippa en hel dag på massa olika tåg och bussar. Idag hittade jag att SAS hade billiga biljetter, 265 kr för Stockholm- Växjö...som hittat tänkte jag innan jag läste att det var innan alla avgifter och flygskatten var inräknat, helt plötsligt var det inte så billigt längre. Det blir nog till att ladda mp3 spelaren och förbereda sig för en skön tågresa i stället!

Dagens topp 3
Tidernas coolaste filmrepliker:

1) It's K-K-Ken coming to k-k-kill me - A fish called Wanda
2) I don't have time to bleed - Arnold i Predator
3) You ever kill anyone? No but I hurt someone's feelings once - Ronin

Ha det gött!

1 kommentar:

Pelle sa...

man får ta all cahns till romantik man får, låter gött!!!

Gillar skarpt dina top 3 filmrepliker, grymmmmmt bra!