tisdag, oktober 04, 2005

A Day In Life

På fredag har jag tenta i Fonetik! På engelska...inte det mest motiverande, men så är det! För att ha resten av veckan på mig att plugga, satt jag idag kvar efter skolan och skrev färdigt alla uppgifter som ska in. Kändes bra att vara färdig, känns mindre bra att jag inte har något att skylla på nu om jag inte pluggar...

Halmstad förlorade med 6-1 mot Djurgården igår, inte det roligaste kanske, men en trogen supporter som man är så tog jag min Halmstad tröja idag för att stödja dem i motgång...fick en hel del kommentarer kan jag väl tillägga!

Igår spelade jag fotboll, förra veckan gick det riktigt dåligt! Igår gick det tvärtemot, allt funkade, vi vann varenda match, jag gjorde mål, vi blev framröstade som bästa lag, var grymt kul!

Jag har lite halvt lovat en kompis att följa med på nåon slags militärträning på söndag... det är någon slags stationsträning, med vikter, boxning, hinderbana eller något... Fattar inte vad jag tänkte på...kommer ju inte kunna gå på en vecka, men det är väl smällar man får ta! Kan ju briljera med mina nyinskaffade magmuskler i alla fall (förhoppningsvis)

På lördag spelar Sverige avgörande vm-kval match mot Kroatien, borta. Ingen lätt match..har redan börjat fundera på hur jag ska pynta lägenheten med flaggor och annat! Funderar lite på att köpa massa gula och blå ballonger, men det känns lite onödigt om vi inte blir så många....typ jag! Får kolla upp lite intresse först!

Nu ska ni får ett tips!
Kör inte bil som Daniel i Taxi-filmerna, men se filmerna!

Ha det gött!

Inga kommentarer: