torsdag, oktober 27, 2005

Höstlov

En och en halv vecka ledigt... nu ska det slappas! Tyvärr kunde lovet börja bättre, har tillbringat hela förmiddagen med att sitta i telefonkö till vårdcentralen. Har fått problem med mitt vänstra öga, det trycker på ett mystiskt sätt, och dessutom låter det...ganska obehagligt. Sköterskan som svarade tyckte det lät konstigt så nu ska jag på läkarbesök klockan 14.00 i morgon! Skönt att ha lite planerat inför lovet i alla fall! :)

Funderar på att åka hem nästa vecka, får se hur det bli, syrran ligger i 40 graders feber och man vill ju inte komma hem och bli smittat, så jag avvaktar lite!

Ska ju med största sannolikhet lira fotboll på lördag, kan bli kul!

Igår ringde det en man som frågade om jag pratatde engelska... han kunde själv knappt göra sig förstådd på engelska, han bröt typ på ryska eller något. Han sa att han kom från ett investment bolag i London och ville ha med mig i deras verksahet....No thanks sa jag, då sa han:
- Ok, thank you, I call ypu tomorrow!
Sen la han på!
vilken idiot! Hoppas han inte ringer igen!

Nästa mål för dagen är att handla mat! Kan bli en spännande uppgift!

Dagens topp 3:
Mina bästa frisyrer: (lite ego, jag vet)

1) Jagr-looken









2) Punk-looken










3) Missing link-looken










Ha det gött!

3 kommentarer:

Anette sa...

Om ikke frisyren var den beste på alle bildene, så har du en fin t-skjorte på det siste bildet...:)

Anonym sa...

En god start på dagen for meg hvertfall - en god latter! Morsomt det siste bildet, men det første bilet var mest kledelig. Hvertfall med capsen på. :)
-Ingunn

Marthe-Pjokk sa...

Punx not dead! :)