söndag, oktober 16, 2005

Busy week

Upptäckte att jag inte skrivit sedan i tisdags. Vad har jag gjort sedan i tisdags? Har jag varit väldigt upptagen? Svaret är nja...

Sedan i tisdags har jag...

  • pluggat en del
  • sett på tv
  • suttit vid datorn
  • kollar på två Rambo filmer

det är väl ungefär vad jag har gjort...så jag vet inte varför inte jag har skrivit, har väl i och för sig inte haft så mycket att skriva om.

Jag har fått tillbaka min tenta, ett poäng från VG, nära skjuter ingen hare! Men skönt att jag klarade den i alla fall!

Strax ska jag iväg på innebandykamp, Falun - Storvreta, kan bli bra! Var länge sedan jag var i Falu Kuriren Arena, blir nog bra stämning!

Dagens topp 3:

Hollywoods mest underskattade manliga skådespelare:

1) Ewan McGregor

2) Gary Oldman

3) Ashton Kutcher

Ha det gött!

1 kommentar:

Anette sa...

Jeg syns Ashton er overvurdert...