söndag, oktober 02, 2005

Söndag igen!

Veckorna flyger fram, snart är det jul...

Har varit en skön helg (och det kommer det vara några timmar till) Har pluggat sådär lagom mycket, har inte kännts tungt men ändå som att jag har kontroll så jag kan koppla bort det när jag har lust (oftast)

Bakade pizza igår....väldigt gott och ännu mer mättsamt...kollade på Garden State igen också, en fantastisk film, inte helt säker på hurvida det övriga sällskapet tyckte det, men man hörde lite skratt imellanåt (från de som höll sig vakna)

Min största oro för dagen är att min förkylning, som är lite på gång, ska förvärras allt för mycket till i morgon så jag inte kan gå och spela fotboll, hade varit en tragedi! :) Måste ju ta revanch sen sist!

Kollade förresten på Terminator 3 igår också, alla säger ju att den är kass, men jag tyckte den var helt ok! Men jag är ju lite av Arnolds största beundrare också (inte största i fysisk bemärkelse)

Var ett mål från att vinna nästan 500 kr på tipset igår, skit oxå! Men pengar är ju inte allt....

Ha det gött!

Inga kommentarer: