söndag, september 03, 2006

Helgen över!

Då var det söndagkväll igen... Helgen är slut och det är dags att vara lite aktiv igen!
Fotbollen gick som bekant bra igår, seger på bortaplan är alltid bra oavsett motstånd!

Idag har jag gjort en dans till en gammal norsk schlagerklassiker, premiär för dansen blir på onsdag på Gymmix! Spännande att se om det blir bra i grupp!

I veckan ska jag och en kompis beställa en resa till London, fyra dagar ska vi vara där och turista! I slutet av oktober...det blir grejer det!

Sen blir det ju brölopp på lördag också, har börjat tänka lite på alla framträdandes som ska göras...måste slipa lite på vissa delar, men det löser sig alltid!

Dagens sommarbild:

5 kommentarer:

Anonym sa...

oj här händer det saker... 3 nya inlägg på ingen tid alls! Vi behöver f ö verkligen ta tag i det där bröllopet om vi ska få ihop alla 10 bidrag... :)

Evesie sa...

HÄJ! nu har jag uppdaterat mig här så nu är jag med vad som händer i ditt roliga liv igen! Det hade varit önskvärt med en liten film-inspelning på din dans tycker jag.. med risk för att den sen hamnar på snabbstart.com :0) hehe nejdå..

Evesie sa...

coolt att jag kan logga in.. nu är jag också en BLOGGER! haha

Anonym sa...

Jeg er nysgjerrig på hvilken norsk klassiker det er snakk om jeg?:)

-Ingunn

Martin sa...

Den norska klassikern är givetvis....My Heart goes Boom från 2000