söndag, september 17, 2006

Söndag igen!

Då var det söndag eftermiddag! Det är alltid en skön slapp känsla...man kan vara nöjd över att man har kommit igenom en hel vecka men ändå måste man börja ladda inför måndagen! Just nu är jag ganska slapp och skön i alla fall!

Till er hemliga och officiella beundrarinnor som gillar mina svallande lockar: Förlåt, men de finns inte mer! I papperskorgen åkte dem med resten av håret! Grymt skönt att skippa fixa håret på morgonen nu! Men det var lite kallt att cykla till hemköp i förmiddags!

Har röstat idag! Härligt att man tar sin demokratiska plikt på allvar! Nästa termin ska jag läsa politisk historia, sen kan man verkligen kalla mig insatt!

Jag har en tendens att fastna i vissa partier av låtar som sätter mig i ett slags extas-tillstånd, man bara blir lycklig när man hör just det partiet...svårt att förklara, men två av de partierna som jag brinner för just nu är i alla fall:

  • Refrängen i den fantastiska 80-tals klassikern High Enough med Damn Yankees
  • Höjningen i Nickelbacks Far Away

Lyssna på dem och kom i extas! :)

Den senaste timmen har jag avrit väldigt duktig om jag får säga det själv! Fixat tre middagar till veckan: wok, wok och pommes med kötbullar! Och jag har dessutom disktat upp! Skönt, kan man släppa alla tankar på mat ett tag!

Har dessutom skaffat Skype så nu kan det samtalas fritt om någon är sugen!

Dagens frisyrbild:



















Over and Out!

Inga kommentarer: