fredag, september 01, 2006

Nu börjar jag få kontroll på vardagen

Nu börjar saker och ting falla på plats! Har ganska bra koll på skolan nu, schema och annat viktigt man bör ha koll på...
Gymmix gick väldigt bra! Alla var väldigt nöjda och skulle ta med sig kompisar till nästa vecka!
Har bokat bröllopsresa (inte sån romantiskt, utan tågbiljetter till ett bröllop)
Idag har jag gjort två märkliga saker...
1) Jag cyklar och handlar på hemköp säkert fyra fem gånger i veckan...idag cyklade jag fel! Mystiskt, vet inte var jag var i tankarna!
2) Idag försökte jag lirka upp låset på en cykel som inte var min! Förmildrande omständigheter: Cykeln i fråga var likadan som min, och den stod bara två meter från min egen!

Jag var på classicpass igår, tyckte jag behövde komma igång lite träningsmässigt efter sommardvalan, det var väldigt mycket folk och svettigt som bara den! Men vad skönt, mådde som en prins när jag kom hem! Trött i kroppen och nöjd med mig själv...mina vader mår dock inte som prinsar idag...

Dagens sommarbild hämtar vi från fängelsehålorna:

Inga kommentarer: