lördag, september 23, 2006

Shopping

Idag har jag handlat ny jacka/tröja...om det är en jacka eller tröja råder delade meningar om...Jag hade en värdecheck på 100 kr vid köp av jacka på Intersport....Hon i kassan ville ha till att detta var en tröja, men att den kunde användas som jacka för att den är så varm....inte gav hon med sig heller...hade lust att bara gå därifrån och skita i jackan/tröjan, men den passade bra, jag ville verkligen ha den och det gällde ju ingen förmögenhet även om 100 kr inte ska underskattas....så nu står jag här med en tröja som kan användas som jacka! Köpte även lite underkläder när jag ändå var nere i city! Spendera pengar är jag bra på...men det är ju bra saker, ingen slösköp!

Ikväll blir det matlagning och förhoppningsvis även lite ätande!
Ska försöka ut och jogga en runda i eftermiddag också, skulle behöva bli lite varm så jag kan stretcha nacken lite (i brist på massöser) den värker...
Alltid är det nåt!

Dagens sång:
More Than A Game (Officiella Fotbolls-Em sången '92) - Peter Jöback och Tove Jaarnek

Över och ut!

Inga kommentarer: