torsdag, september 28, 2006

Halva praktiken klar...

Tre veckor gjorda, tre veckor kvar! Det här går finfint! Mycket bättre än ped b! Nu känns det som man har lite mer koll!

Spelkvällen ikväll blir ytterst privat...många återbud i sista minuten har gjort att den är framflyttad till uppsatsskrivandet är igång och alla är i Falun och har lite mer flexibelt schema!

Min bildskärm börjar antingen bli gammal eller är det nåt annat fel, det är kassa färger i hörnen...väldigt irriterande (i-landsproblem)

I helgen ska det lagas och ätas kinesiskt...annars väldigt oplanerat, blir återhämtning inför nästa vecka, på tisdag ska jag vicka...blir gött att få betalt i alla fall en dag för att man är där!
Idag har min italienska kurs kommit! Snart är jag proffs!

Dagens jag mötte lassie:
En av lärarna på min fadderskola är mamma till Lars Jonsson som spelar hickey i Philadelphia Flyers och förra veckan lånade Foppas Porsche!

Over and out!

1 kommentar:

Evesie sa...

jag slår dig! Jag har läst engelska med Lars Jonsson. OCH jag har tagit bort ett hårtstrå från hans tröja, när inte han märkte det....