söndag, oktober 01, 2006

Sunday Service!

Söndag igen....som vanligt har det stått matlagning på programmet! Tre matlådor färdiga! Sen klantade jag mig....tappade ut ingeföra på en stekhet platta, det blev nästa lite lågor så jag försökte få bort det...jag greppade det som låg närmast och började skrapa...tyvärr var detta en plastgaffel (smart Martin!) så nu har jag smälta plastrester på plattan! Det positiva är att jag fått nostalgiska vibbar med bekanta lukter tillbaka till Plastunion! Hur positivt nu det är!

Denna veckan är det verkligen fullt upp! Späckat schema varje dag! Ser redab fram emot nästa helg då veckan är över!

Ska dessutom på Brytarträff på fredag...det ryktas om att det blir spel...positivt!

Dagens tips:
Ha inte plast på stekheta plattor! Det stinker!

1 kommentar:

Evesie sa...

nu har jag fått veta att man kan säga både krullalfa och alfakrull! så bra va? =) hoppas du får en trevlig vecka, trots att den är uppbokad! det tror jag nog... kul när det händer saker ju =)