måndag, oktober 23, 2006

Nu bär det av!

I morgon (allt för tidigt på dagen) åker jag och Samuel till London! Vi ska beblanda oss med bleka britter ett tag! Det blir grejer det!
Har nästan packat klart...ska inte ha med så mycket alls....man måste ju ha plats till det man köper!

Satsar dessutom på nytt rekord: Mitt mål är att inte bli kroppsvisiterad en enda gång i tullen! Sist blev jag stoppad fyra gånger (Norge, London, London och Norge) Jag har förberett mig minutiöst och rakat mig noga så att jag inte ska se ut som en taliban (sist hade jag helskägg) så jag har goda förhoppningar!

Vi ska på krigsmuseum, Vaxmuseum, Skräckmuseum, Stor sportaffär och sen ska vi bara hänga runt och kolla! Blir kanon!

Jag har dessutom tro det eller ej, pluggat undan nästan allt inför nästa vecka så jag slipper tänka på det nu! gött!

Nästa vecka ska jag dessutom kanske få massage! Livet leker! :)

Dagens mest idiotioska kommentar:
Martin: Nej detta är inte kupolen, du har ringt fel!
Okänd man men mystisk brytning: Ok, kan du koppla mig dit?

Over and Out!

1 kommentar:

Evesie sa...

Have a nice trip! I'm writing in english so you will be prepared. Don't forget to sing "Hello Sweden fresh humour.." on the plane. Or.,.. maybe not. Then you unbedingt will be visited ? (visited) visitated? My englisch s-u-c-k. Hugs!