söndag, oktober 08, 2006

Sköna Söndag!

Idag har varit en toppendag än så länge!
Har fått undanpluggat! Allt är inskickat och klart!
Har lagat Hawaiiansk kyckling-gryta som jag ska ha med som matlådor i veckan!
Dessutom skiner solen och jag har varit ute i vår herres natur och spatserat i en över en timme! Gött!

Fotbollen igår gick ju som smort! Lysande! Heja Mikael Nilsson!

I morgon är det seminarium inne på högskolan, blir skönt med lite omväxling från prakiken, även om det bara är några timmar!
Sen börjar mardrömsveckan! Tisdag-Torsdag! De tre dagarnas uppdatering kommer förhoppningsvis på torsdag kväll, eller på fredag, då kommer rapporterna handla om....kaos! Om jag inte får någon pedagogisk snilleblixt, då kommer det handla om det i stället! Och så kanske lite fotboll!
Detta är första gången jag gör reklam för en kommande uppdatering! Vilken press jag sätter på mig själv! :)

Dagens skog:

1 kommentar:

Evesie sa...

Du är duktig du Martin! Den hawaiianska grytan lät ju god och exotisk minst sagt! hello martin fresh humour - en hejaramsa till dig för att du ska fixa din tuffa vecka =) //OVE