söndag, oktober 15, 2006

Sunday!

Solen har skinit idag, det har luktat gott från mina matlådor, jag har köpt en väderstation på rea, pluggat litegrann....en helt ok dag!

Helgen har varit lugn! Pluggat en del, kollat på film, haft TV-spels turnering (igen)

Inside Man var ganska ok, men inte den bästa film jag sett, satt mest och irriterade mig på att det var så konstig färg hela tiden, vet inte om det var nåt fel eller om det var ett konstnärligt drag av regissören, men det var inte min smak i alla fall!

I morgon har jag sovmorgon! Gött! Det rådiggar jag! :)

Dagens tips:
Börja läs ett språk, det är ganska kul! :)

Arrivederci!

2 kommentarer:

Evesie sa...

Väderstation?? what is that? Och vad är det för språk du läser?! Hur då?

Martin sa...

Endast en fråga om dagen, det är allt min hjärna klarar av! :)