lördag, oktober 07, 2006

Mycket att göra...

...det är tre ord som symboliserat denna veckan...och så är det fortfarande!
Veckan som kommer är inget jag ser fram emot, den kommer bli hemsk...men sen kan jag ta det lite mer lugnt i alla fall...så jag ser fram emot nästa helg! :)

Var ute i skogen i går och hade orienteringsfriluftsdag. Det gick bra och ingen försvann men det var grymt blött och lerigt, så det var bara till att spola regnkläderna i duschen när man kom hem! Har man ingen tvättmaskin så har man inte!

Var på basgruppsträff igår kväll! Hade sjukt kul! Grillade, käkade, snackade, spelade spel! En höjdarkväll! Hade träningsvärk i magen av allt skrattande när jag kom hem i natt!

I dag har förmiddagen gått åt till att och det kommer nog största delen av morgondagen också att göra!

Ett positivt besked är att jag fick ett mail från kabelleverantören om att de hade skickat min box nu! Så snart kan jag kanske se på tv igen!

Ikväll blir det tacos och fotboll! Hello Sweden fresh humour that is that that is doing it!

Gårdagens bild:

Inga kommentarer: