tisdag, september 19, 2006

Sjuk!

I går skrev jag att det var en förkykning på gång...orden på gång var ganska överflödiga... sov inte många timmar i natt, låg och hostade och svettades.....så nu bär det en dryg hemmadag! Men man kan som sagt inte bryta ihop, ska nog se en film eller nåt! Och hoppas jag kan åka till Borlänge i morgon, onödigt att missa för mycket!

Kollade på det nya fotbollsprogrammet Stolpe ut i går...ingen höjdare, det hade ju varit kul om de visade klipp man aldrig hade sett förr, men det var ju de gamla vanliga som man sett tusen gånger!

Nu blir det lite mat och sen filmvisning! Hoppas jag inte får för mycket överskottsenergi nu bara!

Dagens låttips:
Rascal Flatts - Life Is a Highway

Over and out!

1 kommentar:

Evesie sa...

Oh no. Sjukdom är inte kul! Jag tror förresten att det var dina hustomtar som spelade dig ett spratt med nyckeln. Dom brukar göra sånt.. Det var kanske vårt samtal igår som gjorde dig sjuk!haha. du kan inte ana vilken butik jag var in i idag. men det kan vi prata mer om en annan gång :)