måndag, september 12, 2005

Kostsam dag!


Idag fick jag ett ryck! Jag bestämde mig för att spendera lite pengar! Jag åt lunch ute, jag köpte em tröja, vantar, lite annat, fick foton framkallade, fick en bok jag beställt (med räkning) Så ska det vara, rena lyxlivet! Pengarna bara rinner mellan fingrarna vissa dagar, tur att det inte är allt för ofta bara :)

Fick som sagt fotografier idag, alltid trevligt att se sina minnen på bild, segelturer och annat spännande upplevdes nu på nytt!
Måste bara ta mig tid att sätta in dem i ett album snart, har inte satt in några bilder från sommaren än i album...inte bra!

Har spelat fotboll med utbytesstudenterna idag!Tror jag fått en liten "connection" med en italienare, han passar alltid bollen till mig och berömmer mig i princip bara jag klarar stå på benen...kanske dags att säga att jag är straight..eller i alla fall metro! :)

I morgon ska jag hålla mitt sista möte som ordförande i Hiff, blir förresten det sista mötet överhuvudtaget på en stund, ska ta en time out i alla fall ett halvår, sen får vi se! Ska bli skönt!

Jag försöker få med mig någon på en Argentinsk Tango-kurs, men de få som har lust har inte tid...typiskt! Hade varit häftigt....OLÈ!

Dagens år:
1743 - Detta hände:

  • En upprorisk bondehär tågar från Falun för att förhindra valet av Adolf Fredrik till tronföljare
  • Ostindienfararen Götheborg ger sig iväg på sin sista resa
  • USA:s tredje president Thomas Jefferson föds
  • Madame de Barry, Ludvig XV:s älskarinna föds

Då vet ni det!

Ha det gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om någon säger "jag har lust, men ja har inte tid", tror du ändå att denne verkligen har lust??

/comrade alexander