måndag, september 05, 2005

Ett krossat hjärta - dags att gå vidare!

Idag fick jag tråkiga nyheter....

Jenny Kallur har skaffat pojkvän! Visste inte riktigt hur jag skulle hantera detta, men efter några timmar i soffan med massa is, bestämde jag mig för att helt enkelg gå vidare. Jag tror att mitt hjärta är moget att klara mig utan de berömda systrarna!

Innan denna nyhet nådde mig, så har de senaste dagarna varit toppen! Åkte till Göteborg i torsdags, var på Liseberg på tordagskvällen, spelade Call of Duty i 8 timmar i fredags, var på bröllop i lördags och var på blixtvisit i Anderstorp i 6-7 timmar i söndags! Nu är jag tillbaka i Falun, kom igår! På liseberg körde jag och en kompis dansmaskin...kan kanske behöva en danskurs!

Bröllopet var riktigt trevligt, jag var nöjd med att kunna gå dit utan att ha blivit matförgiftad i förväg (någonting jag brukar vara bra på) Hade tur med bordsplaceringen, vi hade väldigt trevligt vid bordet! Det var förtäffligt god mat (väldigt mycket mat oxå) och mitt i alltihop fick vi veta att Sverige krossat Bulgarien med 3-0 på Råsunda, en helt ok kväll alltså!

Ikväll ska jag gå och spela fotboll, kan behöva avreagera mig lite efter de senaste timmarna

Dagens år :
1976 - Detta hände:

  • Kungen och Silvia gifter sig
  • Draggruppen After Dark bildas
  • Baby-Spice föds
  • Tommy Jönsson Halmstads lagkapten föds
  • Evert Taube dör
  • Filmen Taxi Driver kommer upp på biograferna
  • Halmstads BK vinner allsvenskan för första gången

Då vet ni det!

Ha det gött!

Inga kommentarer: