söndag, september 25, 2005

Söndag

Söndag, då ska man väl vara ledig? Idag har jag varit i skolan...inte så länge...men tillräckligt för att man inte ska känna sig ledig! Det är bara att inse, jag gillar inte engelska medeltida versmått!

Fick en chock idag, alla mina tv-kanaler var borta efter lunch! Hmm, efter en heroisk insats (jag ringde supporten) så fixade det sig och jag kunde andas ut! :)

Igår kväll såg jag den fantastiska filmen Crocodile Dundee, skulle kunna skriva några timmar om den, men jag föreslår att ni ser den i stället (har ni sett den se den igen) en otroligt bra film! Och nästa lördag går 2:an... Tack TV4

Gjorde ett klipp igår, köpte 5 VHS filmer för 20 kr styck! Lysande! Inga kanonfilmer men inga skitfilmer heller! Kan avra bra att ha när vintern kommer och man blir lite insnöad!




Till höger kommer en bild från Göteborgsresan för ca 1 månad sen! Liseberg är ett bra ställe att öva upp sin körförmåga på!

Ha det gött!

Inga kommentarer: