söndag, november 20, 2005

En intensiv vecka väntar

Denna veckan kan bli härlig...massa att göra i skolan och jag ska iväg nästa helg så jag måste ligga lite före helst framåt fredag!
Ska skriva en uppsats till onsdag, ska diskutera dikter i morgon (måndag) ska läsa en bok till nästa vecka (som jag då helst ska hinna färdigt med innan fredag) och göra grammatikuppgifter! Skön vecka!

Nästa helg ska jag till Stenungssund och hälsa på en kompis som flyttat dit! Vi är fyra pers härifrån och ska åka bil ner! Ska bli riktigt skönt att komma iväg ett tag och förhoppningsvis kunna släppa skolan helt under några dagar! På lördag ska vi till Liseberg och gå på julmarknad, tänkte starta julklappsinhandlingen i Göteborg!

I morgon kl 09.00 släpps biljetterna till Robbie Williams på Ullevi i sommar, givetvis är jag på seminar just då, men jag har satt en kompis på jobbet! Hoppas vi får tag i biljetter, det hade varit kul...men det finns ett men... samma dag som konserten är går två av fyra kvartsfinaler i Fotbolls-VM, visst det är inte säkert att Sverige går så långt, men det ser ändå ganska bra ut, och tänk då att med 50% chans missa en VM-kvartsfinal med Sverige...hmm...

Igår var jag på Innebandykamp, IBF - Dalen, Falun vann med 5-4 och det var ingen höjdarmatch, det känndes som Falun var mycket bättre, men att de inte gick för fullt. En tjej skadade sig så allvarligt så ambulansen fick komma och hämta henne, det var något med knäet, hon skrek grymt mycket i alla fall!

Käkade Biff a la Napoleani igår, stekt sjömansbiff, setkt svamp och stekt rökt skinga till pasta med persilja på...fint!

Jag har sagt det förr, men jag måste säga det igen...Ronaldinho höll återigen Maradona-klass igår!

Dagens topp 3:
Tre saker att göra innan jul

1) Boka tågbiljett hem
2) handla julklappar
3) odla ut skägg så jag kan vara tomte!

ha det gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg skulle ønske jeg var deg av to grunner nå:
1) du kan dra på Robbie Williams-konsert
2) du skal på julemarked på Liseberg.
Begge disse tingene har jeg alltid hatt lyst til å gjøre, men får aldri gjort det! Heldiggris!
-Ingunn