söndag, november 13, 2005

Veckorna flyger fram!

Tiden går riktigt fort, skönt! Ska bli skönt att komma hem över jul. Och sen vänder det ju mot sommaren!
Helgen har spenderats med en hel del plugg tyvärr. Men skönt att ta det lugnt i alla fall, såg Argentina - England igår, grymt bra match!

Blir mer och mer resesugen för varje dag som går, får nästan börja fundera seriöst på att dra iväg i sommar! För innan det lär det ju inte finnas tid för några längre utflykter!

Jag joggade en runda idag innan lunch, det var riktigt skönt, tror egenligen att jag skulle må bra av att träna lite mer än jag gör (även om jag inte tränar väldigt lite) min kropp mår nog bäst i aktivt läge, får se vad som hinns med i veckan, ska på aerobic i morgon i alla fall....nästan en liten chock, att jag hoppar över fotbollsträning för att gå på aerobic...

Dagens topp 3:
Topp 3 drömresmål för sommaren:
1) Fotbolls VM
2) Ökensafari
3) Hyra ett hus i italien

Ha det gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ørkensafari? Hva ser man der da? Dag 1: sanddyner
Dag 2: sanddyner og kameler
Dag 3: Sandyner, kanskje en kaktus?
Ikke litt ensformig? Eller tenker du på å bo i telt med nomader og sånt? Urinvånere som du så fint kaller dem...:)
-Ingunn