tisdag, november 29, 2005

Operation Återhämtning

Nu börjar jag komma igång igen efter helgen! Är ikapp med läxor, städning, disk, sömn (nästan) så nu känns det ganska kontrollerat igen! Har tenta på fredag, tänke inte stressa upp mig allt för mycket, tjänar nog inget på det i alla fall!

Idag har jag fått svarenfrån mina blodprover jag tog! Jag är allergisk mot kvalster, damm, dust, av alla ting här i världen! Så nu ska jag börja städa flera gånger i veckan! Pust!

Idag har jag satt upp nya posters på väggarna, Chaplin, The Rat Pack och Helan och Halvan! Är lite missnöjd med att The Rat Pack hade cigaretter i händerna, men det är sånt som händer!

Min mormor ligger på sjukhus, i dag på morgonen kunde hon inte resa sig upp, och de tror att det är typ benskörhet som har gjort att det är något i ryggen som är fel! Trist!

De säger ju att musik är the sondtrf our lives! Jo-Anna Says har helt klart räddat mig från depression de senaste dagarna! Snacka om uppiggande låt! Heja Gessle!

Dagens topp 3:
Bästa fraser ur Jo-Anna Says:

1) The day is kinda grey and so lazy, she goes aaaahh
2) She's talking to a friend who lives uptown, she goes aaaahh
3) Lighting up the room with a candle, I go aaaahh

Sjung på det! Ha det!