torsdag, november 24, 2005

Äntligen

Nu är allt klart! Uppsatsen är korrigerad och inlämnad, jag har precis läst ut boken som vi ska diskutera nästa vecka, nu ska jag inte tänka på skolan på hela helgen!

Vid lunch i morgon beger vi oss söderut! Vad jag har förstått så är inte bilen helt pålitlig, kan bli en spännande resa! Man vill ju gärna bli sittande mitt ute i skogen! :)

Ikväll spelar Halmstad...givetvis går det inte på tv! Typiskt, Eurosport som har rättighterna till uefacupen visar ett holländskt lag i stället! Ja ja, man kan ju inte få allt! På lördag blir det liseberg, kanske ska åka skridskor, kan ju behöva komma igång med det, funderar på att ställa upp i det nya HCZ! Hockey är ju inte riktigt min starka sida!


Idag fick jag en cdskiva med bilder på! Från en kompis! Grymt kul! Många härliga bilder jag inte sett innan! Var ju dessutom några vi inte ska tala allt för högt om...badbyxorna är numer pensionerade! Aldrig mer ska de se dagens ljus!

Dagens topp 3:
Bästa bilmusiken

1) The Ark - Clamour for Glamour
2) Filippa - Karl Martindahl
3) Highland - One More Time

Ha en trevlig helg allihopa, det ska jag ha!

3 kommentarer:

Anette sa...

Få se de, få se de!

Anonym sa...

De slår vel ikke den lilla badedrakta?!
-Ingunn

Anonym sa...

Vad sägs om julhandling i Ullared?? Fattade dock inte riktigt kopplingen mellan bilden och texten, eller fanns bilden med på cd:n? Och vem fick du cd:n av?? Många spännande frågor nu känner jag. /Slaktarn