måndag, november 07, 2005

Teknikens under

Mina nya spel funkade inte...typiskt, de var äldre än datorn men det gick ändå inte. Teknikens under! Var tvungen att gå till en kompis och spela. Spelen var riktigt bra, vet inte om det är en tröst eller om det gör saken värre!

Helgen har varit bra, ätit rökt hjortstek och judisk potatissallad (riktigt gott) letat efter Farinsocker på Hemköp, sagt till en tjej att hon verkar vara socker expert (syftade inte på henns vikt även om antagligen hon trodde det) joggat en runda, gått till stan två gånger. Sett Dodgeball. Vunnit 74 kr på oddset. Pluggat ytterst lite. Så i stort har det vart en bra helg.

Idag har vi haft massa timmar med föreläsning...huvudet känns inte helt på skaft just nu, inte för att jag ska påstå att det var det under föreläsningarna heller...

Har precis varit och spelat fotboll, var väldigt lite folk idag, massa folk var på en kryssning verkade det som. Dessutom hade vi numer bara en timme eftersom Korsnäs IF skulle treäna efter oss.

Dagens topp 3:
Tre saker jag ska se på tv ikväll:
1) Deadline Torp - såg ju första delen kan ju inte missa upplösningen känner mig dessutom riktigt hemma i de där trakterna... :)

2) Floorfiller - måste se vad det nyatemat blir

3) CSI New York - kan behöva lite spänning en måndagskväll

Ha det gött!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er nysgjerrig - var Dodgeball bra??
-Ingunn

Anette sa...

Ja, du måtte vel lande på Torp en gang du...etter en dramatisk flytur :)

Martin sa...

Dodgeball var bra, och nej jag har aldrig landat på Torp efter en dramatisk flygresa. Däremot har jag suttit i ett plan som försökte att landa på Torp, men inte klarade det så vi fick landa i på Gardemoen i stället.

Anonym sa...

Åh, kan vara ett citat som klämmer sig in på åretscitatlistan trots den hårda konkurensen.
Tips till ikväll. Tommy Lee goes to high-school. Kanon!!
Själv är jag utelåst och ska sova hos en kompis som har bonne-tv så jag missar det. As!