torsdag, november 03, 2005

Martin - en man med bra vener

Idag fick jag beröm för att jag har bra vener att ta blodprov i... inte dåligt!
Fick dessutom en väldigt konstig blick när jag sa att det berodde på min muskulösa kropp...vissa har inte humor!
Testet gick fort i alla fall, in...ut...bye bye! Smidigt! Nu är det bara att vänta på svaren!

Min Rambo inspirerade personlighet fortsätter, igår beställde jag två krigsspel till datorn! Kommer antagligen i morgon, fredagkvällen är redan uppbokade!

Sommarens nya drömplan är att hyra ett hus i Italien! Men det lär väl inte bli av, men drömma måste man! (Slaktis är på i alla fall)

Ska strax iväg till en kompis och kolla på MTV European Music Awards! Blir bra, kändisar och musik är två av mina stora intressen.

Dagens topp 3:
Veckas mesta aktivitet för Mr Zorro:

1) Ligga i tv-soffan
2) Leta efter sommarresor på internet
3) Prata i telefon

Ha det gött!

Inga kommentarer: