onsdag, februari 16, 2005

Another day in paradise!

Ännu en dag på praktik är nu förbi. Matte engelska och religion gick snabbt förbi och sedan var det dags för dagens höjdpunkt; Skridskor.
Dagens skridskolektion blev mer lyckad än gårdagens. Alla var glada och nöjda efteråt och inga allvarliga skador uppkom.
Nu sitter jag på högskolan och borde egentligen förbereda mig för Hiff-mötet (skolans idrottsförening) som börjar om en timmen, men detta känns mer motiverande för tillfället. Fast vi ska käka på mötet så det blir nog trevligt i alla fall!
I morgon ska vi på friluftsdag med fadderskolanm längdskidåkning. Detta kunde ha varit fantastiskt trevligt om det inte inneburit att jag är tvungen att ta bussen kl 06.45 för att hinna dit och dessutom måste jag ha skidor och stavar med på bussen, det känns lite hårt! MEn kul ska det bli i alla fall!
Gårdagskvällen blev förresten riktigt slö och inte mycket blev gjort. Tv-soffan blev väldigt populär och med GE-galan i friidrott så var kvällen räddad. Efter att ha sett de otroliga systrarna Kallur ta en dubbel på 60 meter häck så kunde jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna. :) Inte varje dag man lägger sig innan klockan 21.
Lika tidigt lär det väl inte bli ikväll även om det hade behövts! Nu måste skolarbetets prioriteras lite grann. Annars blir jag väl sittande med det hela torsdagsnatten!
Ha det gott!

Inga kommentarer: