tisdag, februari 15, 2005

Då har man blivit onlinad!

Hallojsan! Då har man blivit modern... Tänk at jag skulle skaffa mig ett eget elektronisk ställe. Världen går framåt!
Livet går sin gilla gång här i Falun, denna veckan ska min praktikperiod börja. 10 veckor framöver vet man vad som väntar....både spännande, intressant och lite jobbigt. Den första veckan nu ska vi ha skridskor och längdskidåkning, inte mina största favoriter men man får väl hålla god min utåt!

Får väl önska alla läsare en trevlig alla hjärtans dag idag oxå! Passa på att visa era nära och kära lite uppskattning!
Nu måste jag återgå till min kära uppgift om lärarkompetens... suck!
Återkommer om inte allt för länge!
Ha det!

2 kommentarer:

Anette sa...

Nice! Svensken er på nett og lar oss vite hva som skjer! Det blir spennende å følge med.....:)

Anonym sa...

Det er moro med hjemmesider! Det er også å fin måte å holde venner og kjente oppdatert på, til tross for lange avstander!:)
Ta gjerne en titt på min side også, http://spaces.msn.com/members/ingunnsverden/

Klem Ingunn