måndag, februari 28, 2005

Varför är vissa dagar så tunga?

Ibland händer det att jag blir helt apatisk till allt som händer runt mig! Väldigt sälla visserligen men när en sån dag kommer orkar jag verkligen inte bry mig om något alls. Idag är en sån dag. Jag är inte speciellt trött, jag är egentligen inte deppig, jag bara tycker allt är tråkigt! Vet inte varför men så är det i alla fall! Men det är förhoppningsvis borta i morgon!

Efter denna lilla klagosång till något mer positivt, jag har nästan ingen träningvärk idag, lite stel är jag väl men inte så det besvärar. Dessutom lutar det allt mer mot att vi kommer att anmäla oss till Broloppet redan denna månaden. Härligt! Ska faktiskt börja min satsning med lite snöjogging efter jag skrivit klart detta!
Kvällen kommer fördrivas framför dumburken (TV:n alltså, PC:n kallar jag smartburken) tillsammans med en cider och Tom & Jerry-kex. (K:et i Kex uttalas för övrigt som det i Kina)

Dagens svenska ord:
Att dra en vals = Att bluffa, att inte tala sanning.

Dagens tips från coachen:
Tyck att Mission Impossible 2 är bättre än 1:an. Tyck dessutom att 2:an är en otroligt cool film!

Ha det gött!

Inga kommentarer: