måndag, mars 06, 2006

Detta hände i helgen:

Mitt flyg var inställt
Blev ombokad över Arlanda och fick stressa grymt för att hinna med
På Arlanda såg jag Tore i FCZ och Vincent Hamilton i Robinson
Övade Amazing Grace klockan halv elva på kvällen (med en 80-åring)
Begravningen var fin, allt gick bra
Prästen trodde jag var yrkesmilitär (visst tränar jag en del, men...)
En tant som jag aldrig sett förr tyckte jag hade söta krullar i nacken
Träffade massa släkt jag aldrig sett förr, eller i alla fall på länge
Flyttade ut mormors grejer från hemmet i lördags
Schlager-kväll och socialt på Jägersro i lördagskväll
Massa ordvitsar
Lång tågresa i söndags

Sammanfattar nog helgen ganska bra!
Nu tar vi nya tag inför utställningen i veckan och schlagerpartyt på lördag (även om det har kommit in lite återbud)

Dagens goda nyhet: Idag fick jag de sista tre filmerna i välkomstpaketet från dvd-klubben
Dagens dåliga nyhet: Kan inte bestämma vilken jag ska se ikväll!

2 kommentarer:

Marit sa...

Se alle tre!

Anonym sa...

Ser fram emot lördagen!!! Låter som du haft en ganska trevlig helg trots allt... kram!