onsdag, mars 01, 2006

I morgon ska jag ut och resa!

Ska flyga till sydligare breddgrader, Göteborg närmare bestämt...hoppas jag inte vaccinera mig inför en sådan långresa!
Blir en snabbvisit hemma...tre dagar, begravning (jag ska spela på middagen) hjälpa till att flytta ut mormors grejer från hemmet på lördag, familjekväll på lördagkväll och tåg hela söndagen...hårt schema!

Idag har det målats, stora skärmar har blivit havsbotten med vatten och växter! Gjorde dessutom en riktigt ful fisk, den var jag grymt nöjd med!

Mina filmer har äntligen börjat komma...en i taget dock, får en varje dag verkar det som..ja ja då har jag nog alla i början av nästa vecka!

Dagens goda nyhet: Irland-Sverige på Tv!
Dagens dåliga nyhet: Huvudet värker så jag vet inte hur jag ska klara att hålla mig vaken så länge!

Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

nä, men nu är jag väldigt förvirrad... är det inte schlager på lördag?! ojoj jag förstår ingenting. men men det visar sig! :0) hoppas du får det trevligt hemma iaf. kram!