torsdag, mars 09, 2006

Underbara dag! (OBS Ironi)

Vilken dag! Dagen började hyfsat, bara 23 minus ute och frostskador i ansiktet!
Vår utställning fick bra kritik så det var ju skönt i alla fall!
Efter lunch kännde jag en mystisk känsla komma smygande i magtrakten, en halvtimme senare stod jag och spydde mitt framför en grupp dagis-barn! Det var nästan mer synd om dem än om mig... Lyckades lämna lite slaggprodukter i en papperskorg också innan jag kom hem! Sedan dess har jag legat utslagen i soffan, men nu känns det faktiskt lite bättre! Inte så att jag är hungrig precis men ändå! En natts sömn och en lite lugn förmiddag i morgon så är jag på topp igen! Men mitt viktökningsprogram tar nog stryk av det här! :)

Efter frågor om hur samtalet med Elofsson gick till kommer här ett exakt referat:

Elofsson: Ursäkta, vet du var Bollhallen ligger!
Petersson: Där (pekandes)
Elofsson: Tack!

Ett riktigt djupt samtal!
Har inte sett några rikskändisar idag, men å andra sidan ser jag ju mig själv i spegeln varje dag!

Dagens goda nyhet: Hamnade idag i ett intressant samtal om Real Madrids taktik igår (med en tjej)
Dagens dåliga nyhet: Mitt utseende var inte på topp då ett grönt ansikte inte matchade min blå-grå tröja...

Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha. jag skrattade mycket när jag läste dialogen med elofsson. Hoppas du frisknar till, ingen vill ju riskera att missa lördagens festliga händelse!!! Krya på dig, KRAM