tisdag, mars 21, 2006

No more bike!

Idag fick min cykel dödsdommen...det kostade nästan lika mycket att reparera den som att köpa ny...så jag får klara mig utan cykel ett tag, men jag satsar på att köpa en ny ganska snart, ska se över finanserna lite...

I eftermiddag har jag varit ute i det fina vädret och sprungit...väldigt skönt, är inne i en bra träningsperiod nu (det vill säga att jag har lust att träna)

Idag har jag varit väldigt sommar inspirerad...kommit på massa saker som jag ska försöka få till i sommar! Att planera är ju halva nöjet!

Dagens mest imponerande underhållare: http://home.hia.no/~blaesen/bulletin/torn.wmv


Dagens goda nyhet: Solen skiner och snön smälter!
Dagens dåliga nyhet: Nu har jag ingen cykel att cykla på den snöfria marken med!

Over and Out!

Inga kommentarer: