fredag, mars 17, 2006

Nature Boy!

Idag har jag kännt mig som Crocodile Dundee, Rambo eller Sully i Dr Quinn. Var ute och gick i skogen, stigen som jag bruakr gå var ju givetvis igensnöad och på vissa ställen var det inga fotspår alls, på ett ställe var jag tvungen att chansa och då valde jag att följa några djurspår...efter en stund låg det en hög bajs i spåret och det bokstavligt talat rök om det, det gjorde det...rök alltså! Så jag antog att det var ganska färskt, så jag började hålla utkik lite framåt och gck lite tystare...efter några minuter såg jag tre rådjur, men de såg inte mig, jag fotsatte försiktigt framåt, men jag kan inte varit speciellt bra på att smyga för det dröjde inte många sekunder innan de försvann med en hiskelig fart! Men det var spännande så länge det varade!

Annars har dagen varit bra, lysande väder, lunch på tsatziki (åt för mycket) besök på Samuels fadderskola...en skön dag helt enkelt!

Dagens dåliga nyhet: Magnus Hedman ska sjunga i tv!
Dagens goda nyhet: Det är bra på alla andra kanaler samtidigt som Hedman ska sjunga!

Over and Out!

Inga kommentarer: