torsdag, mars 23, 2006

Total förnedring!

14-4!

Det fick mitt lag stryk med i curlingen i går kväll!
Men kul var det! Lyckades bara göra en ordentlig vurpa!

I går kväll var jag så grymt trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, blåmärken från curlingen värkte, ögonen gick i kors...sängen blev för lockande väldigt tidigt kan jag säga!

Men idag har jag varit pigg som en mört, i alla fall på alla tillfällen utom under alla redovisningar jag "suttit av" idag...vi hade vår igår, sådet var bara att se glad ut och lyssna på alla andra! Blev en aning segt i slutet!

Nu är en ny cykel beställd, kommer med specialtransport från Småland om två veckor!

Till dess får benen extra träning!

Dagens dåliga nyhet: Halkade på väg hem från hemköp!
Dagens goda nyhet: Landade mjukt rakt på min matkasse, och allt höll!

Over and Out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!
Nu ska jag plugga, ha det gött!

/marcus

Anonym sa...

Förresten måste jag säga att du ser väldigt proffsig ut på bilderna! speciellt på den där du sitter upp... mycket bra :0)