söndag, mars 12, 2006

Vad hände?

Hur gick det till? Hur kunde Roger Pontare undgå att gå direkt till final, den låten var ju mycket bättre än Carolas! Skumt...jag har tydligen inte samma smak som resten av folket! Nu måste jag ju nästan ringa och rösta ikväll i andra chansen!
Annars var det ju en riktigt bra deltävling! Hög standard rakt över, tja Evan kanske låg e n bra bit under snittet, men de övriga! Till och med Günters låt funkade ju, trots att han inte sjunger utan mer stönar fram sina verser...men refrängen var ok, men tack och lov att den inte gick vidare! :)

Här var detskön stämningen och efter tv-dramat, gick vi på spelen! Taboo Body Language och Passport! Mycket skön norsk dialekt måste jag säga!

För övrigt har jag ungefär tre ton godis och snacks kvar sen igår, så alla som läser detta kan ju komma in och käka lite och umgås!

Dagens dåliga nyhet: hmm, kommer faktiskt inte på något dåligt...
Dagens goda nyhet: Det är varmt och det droppar utanför mitt fönster...vår på gång?

Ove and Out! :)

4 kommentarer:

Anette sa...

Jeg vil gjerne komme og spise godteriet ditt, men jeg har dessverre godteriavtale...

Martin sa...

och lång resväg...

Anonym sa...

Jag förstår att du nu måste ligga och gråta hemma i soffan... REDNEX....! såg även på aftonbladet att den låten låg tvåa efter carola,, som favorit bland läsarna. helt galet. Får väl se när jag kan komma förbit och minska ditt snacks förråd lite!

OVE and out :0)

Anonym sa...

Rednex!? Jeg digga Rednex da jeg var... ti år? Visste ikke at de fremdeles fantes.. Morsomt! Skulle likt å hørt den låta!
-Ingunn