torsdag, mars 30, 2006

Dagarna går!

Fort dessutom, händer massa saker hela tiden...
Ljumskarna är bättre! Nu har jag sportat två dagar i rad och det känns väldigt bra!

Denna vecka har vi historiska saker i skolan, i dag har vi haft medeltida dans för exempel! (ingen jättehöjdare) fick avsluta med lite salsa, det var riktigt kul, att man inte provat det förr!

I morgon har vi föreläsning i musikhistoria mellan 9 och 15, suck! kommer väl få sittsår! Men sen är det ju helg så det får väl gå!

Nästa helg kommer min familj upp, då får jag min nya cykel, gött! Har lovat mig själv att börja använda hjälm....får väl se hur det går med det, men ska göra mitt bästa!

Dagens dåliga nyhet: hmmm, kommer inte på något sådär direkt!
Dagens goda nyhet: Det måste ju vara positivt att inte komma på någon dålig nyhet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så trevligt med konst och musikhistoria...! dags för en tidsaxel snart kanske???

Blev du nå lurad igår då???

Kram kram