måndag, mars 21, 2005

En lång dag!

I eftermiddag har jag varit på informationsmöte med rektorn på skolan. Det handlade om utbildningspolitik....och ja det var precis så tråkigt som det låter. Det enda jag fick ut av det var huvudvärk.
Annars har jag varit i Borlänge på fadderskolan idag, hade bild halva dagen. Kan väl knappast säga att min begränsade estetiska talang innefattar speciellt mycket bild. Inget alls faktiskt. Jag undrar vad jag gjorde där överhuvud taget!

Fortfarande lite knäckt över innebandyn igår, inte blev det bättre av att det var en helsida med bilder i Dala-demokraten i dag! Men jag hämtar mig nog! :)

Dagens svenska ord:
Tokig = Galen

Dagens ordspråk:
Kom till McDonalds, vi kan segla förutan vind.

Dagens tips från coachen:
Om någon frågar om du vill gå på möte med en rektor, säg nej!

Ha det gött!

Inga kommentarer: