fredag, mars 04, 2005

Vilken dag...

Precis när min lilla depp-period börjat lägga sig händer det som inte får hända.
För det första är jag ganska övertygad om att jag är på väg att få feber, fryser och svettas om vartannat och det snurrar lite i knoppen.
För det andra lyckas jag med konststycket att riva ner min mobil i golvet frpn ett bord, så den går i allt för många delar för att det ska vara positivt....
Efter en tur till On Off är nu vetskapen att det kommer att kosta mer att laga den än att köpa en ny telefon. Jag börjar bli trött på utgifter som inte är nödvändiga, speciellt denna månaden.
Men men, en ny telefon är väl alltid trevligt i alla fall, ska nog ordna det i morgon! Om jag inte är sängliggande!

Igår kväll såg jag faktiskt Passion of the Christ, den var hemsk, jag brukar klara av att se rätt mycket på film men jag måste erkänna att jag spolade förbi vissa avsnitt. Mycket blod och mycket skrik var det.
Ikväll ska jag antingen titta på Flicka med pärlöronhänge eller Så ska det låta, har inte helt bestämt mig än, men tv-soffan lär det bli i alla fall.

Dagens svenska ord:
Snorkråka = Gul/grön substans som finns inne i näsan och som med fördel kan avlägsnas med papper. Vissa föredrar att använda fingrarna men detta är i allmänhetens ögon något opassande.

Dagens tips från coachen:
Sätt in pengar på mitt bankkonto! Tack på förhand! :) Nejdå, det finns många andra som behöver pengar bättre än mig! Ge til dem i stället!

Ha det gött!

Dagens svenska ord:

Inga kommentarer: