onsdag, mars 30, 2005

Sista lediga kvällen!

I morgon börjar skolan igen! Hårt!
Idag har jag varit hyfsat effektiv, har lämnat in min cykel på reparation, varit på biblioteket, köpt fotoalbum, pluggat, varit på Hiff-möte, handlat mat, hämtat min adapter till min keyboard.
Bra dag, lysande väder!
I maj ska vi i Hiff-styrelsen kanske rida islandshästar, det blir grejer det!
Jag glömde att delge de tråkiga nyheterna igår, IBF Falun är utslagna ur SM så det blir ingen Globen-resa i vår...synd!
Nu ska det spelas keyboard!

Dagens svenska ord:
Glödlampa = Den som lyser i en lampa, tror att det heter lyspäre på norsk eller något sådant.

Dagens ordspråk:
Den man ligger med ska byggas utav glädje.

Dagens tips från coachen:
Håll för öronen för nu funkar min keyboard! :)

Ha det gött!

Inga kommentarer: