tisdag, mars 29, 2005

Tillbaks till framtiden!

Hallå alla glada! (er andra också naturligtvis)
Nu är jag tillbaka efter en skön, avslappnande och rolig påsk.
Småland var sig likt förutom att träden låg ner i stället för att stå upp. : )
På påskafton styrde vi kosan mot Göteborg och vilken dag vi fock. Gick ute och handlade i t-shirt och solglasögon! Underbart! (Lite skillnad när man kom tillbaka till Falun och fick leta fram vantarna i väskan.
Påskaftonskväll blev kanontrevlig med god mat, gott sällskap och trevlig underhållning (fotboll på tv) till och med at diska kan vara trevligt en påskafton.

I går gjorde jag ett riktigt bra fynd hemma hos mina föräldrar. Hittade en hel låda med massa gamla bilder från min tid b.n. (Before Norway) På den tiden var jag lite ostrukturerad och satte inte in kort i album, men nu ska det göras, innan namn och minnen faller i glömska. Har med mig över 100 bilder upp till Falun så nu finns det jobb att göra. Kommer bli många leenden åt galna upptåg och fina minnen.
Hann även med att spela lite fotboll innan jag åkte tillbaka, underbart.
Hoppas att alla såg Hipp Hipp i söndags, jag skrattade nästan konstant hela föreställningen, härligt roligt. Vilka killar!

Känns väl ganska ok att komma tillbaka till Falun, men visst längtar man efter sommaren. Jag bedriver lite lobbyverksamhet för att få hit mer folk söderifrån och vi får väl se om det ger några resultat till hösten. Hoppas det, det hade varit roligt.

Dagens svenska ord:
diska = vaske opp

Dagens ordspråk:
Lika barn trillar ofta själva där i.

Dagens tips från coachen:
Leta upp gamla bilder, men bli inte knäckt när du upptäcker hur många gamla vänner du tappat kontakten med.

Ha det gött!

Inga kommentarer: