torsdag, mars 03, 2005

En skön dag!

Dagar som denna borde man ha lite oftare. Sova till man vaknar, plugga lite på förmiddagen, fri på eftermiddagen... perfekt! Har haft tid att sortera gamla papper och annat! Nu är det riktigt snyggt mitt skåp, första gången på ganska länge kan jag tala om.

Igår kväll kollade jag på ett sammandrag från Oscarsgalan, det var riktigt underhållande, men vad annat kan man vänta sig när Chris Rock är programledare. Kul kille det där!

Inför kvällen har jag inga planer, kanske ska se Passion of the Christ, har tänkt att se den länge men det har aldrig blivit av. Vi får se! Det brukar alltid dyka upp någon spännande på msn, på telefon eller något spännade på tv när jag har tänkt att göra något!

Mitt strykjärn har ballat ur helt, det låter som det ska sprängas vilken minut som helst och ryker så jag är rädd att brandlarmet ska gå igång! Hmm, inte kul att gå i skrynkliga kläder. Hade man bara varit lite teknisk kunde man ju säkert fixa det, men man är inte lite teknisk! :)

Dagens svenska ord:
Hångel = Två person som kysser varandra, tungorna ska vara aktiva. Böjs: att hångla. Kline heter det på norska tror jag! (egentligen vet jag det, men jag vill ju inte verka allt för säker) :)

Dagens tips från coachen:
Starta en träningsjournal för att se hur lat du egentligen är! :)

Ha det gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som om du ikke vet helt sikkert at det heter kline.......:)