söndag, mars 20, 2005

Söndag - straffdramatik

Jag har skrikit så jag knappt kan prata...Falun-Högdalen blev en riktig rysare som gick ända till straffar. Tyvärr gick det inte helt bra för Falun så det blev förlust till slut. Tur att det är bäst av tre matcher! Men Falun måste verkligen rycka upp sig och få ordning på sitt spel om det ska kunna gå vägen! Vi vill ju till Globen!

Annars har dagen varit lugn, har pluggat lite pratat lite i telefon! En skön dag helt enkelt, men jag kommer vara lite sur för matchen resten av kvällen! Men det var lite skönt att bli så där riktigt engagerad i ett sportevenemang, det var ett tag sedan jag satt och skrek rakt ut sist!

Jag har fått varning på datorn att någon från en IP-adress försöker ta sig in på min dator....hmm..hoppas jag inte kommer få massa räkningar från Thailändska porrföretag och sån skit nu!

Dagens svenska ord:
Sovsäck = Sovepose

Dagens ordspråk:
Den som sjunger på tom mage är alltid grönare på andra sidan.

Dagens tips från coachen:
Gå på idrott och höj din puls till 180! :)

Ha det gött!

Inga kommentarer: