måndag, mars 07, 2005

Nästan alla rätt

Igår hoppades jag på dubbelt Kallur i topp på EM, Linda Bengtzing vidare i melodifestivalen och Emma Karlsson skulle vinna veckofinalen i Fame Factory.
Systrarna Kallur vann dubbel och jag grät en skvätt vid nationalsången...
Linda Bengtzing gick vidare till stora finanel på lördag...
Emma Karlsson kom två i veckofinalen...
Det var nära en trippel!

Lyckades få någon skit på Messenger igår, det bara kom upp och sedan skickade jag helt plötsligt samma skit till alla på min lista. Hoppas det gick bra för allr, själv fick man sitta uppe sent med virusprogram! Men det gick nog bra tror jag!

Idag har jag blivit bjuden på bröllop till sommaren. Nu ska jag på två bröllop inom en vecka! Det blir en hård vecka, med tanke på att det brukar vara bra mat på bröllop så kanske det är tur att det är efter broloppet (inte bröllopet) och inte innan!

Dagens svenska ord:
Hemköpsragg = Flirta i en matbutikk

Dagens ordspråk:
Kärleken har tio tigrars styrka.

Dagens tips från coachen:
Ta hand om dina vänner, de är tusenfallt mer värda än alla EM-medaljer i världen!

Ha det gött!

2 kommentarer:

Marthe-Pjokk sa...

Åh heldiggris, bryllup er så koselig:)

Anette sa...

Jeg syns du kunne valgt et annet råd.....ikke trykk på linker du ikke vet hva er for eksempel! For en mørje....*sukk*