tisdag, mars 08, 2005

Virus???

Igår skrev jag att jag klarat mig från virus....hade lite fel! Igår kväll drog varenda varningsprogram igång!
Jag ringde Nortons virusjour men de hade stängt.
Idag hittar programmen inga virus alls i datorn... konstigt om de försvinner av sig själv!
Lite orolig är man allt! Men jag kan lugnt säga att mamma är värre.


Idag har jag varit på fadderskolan, haft dans hela dagen! Grymt kul, men man fick lite ont i huvudet av ljudvolymen efter några lektioner! Det bästa var när 4:orna skulle bugga för första gången, alla var jätteanti och en den vägrade, i slutet av lektionen var det nästan inga som inte tyckte det var kanonroligt! Så ska en slipsten dras!

Ikväll ska jag och en kompis ha Champions League kväll! Blir grejer det!

Dagens svenska ord:
Yuppienalle = Mobiltelefon

Dagens ordspråk:
Alla goda ting kan aldrig ersätta kloka hjärnor!

Dagens tips från coachen (efter förslag) :
Öppna aldrig länkar i Msn! Det kan gå galet!

Ha det gött!

2 kommentarer:

Marit sa...

jeg tror jeg har fått viruset også.. snodig for det kommer ikke frem når jeg scanner - men noe er galt. får kanskje prøve å oppdatere den litt..

Marit sa...

men jeg åpna ikke lenken jeg fikk engang!