torsdag, mars 31, 2005

Härliga vår!

Välkommen våren! Underbart att gå omkring i t-shirt utomhus till och med i denna del av Sverige! Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag bara njuter!

Har haft en seg dag i skolan idag, föreläsning om Anorexia på förmiddagen och seminarium om elevmedverkan på eftermiddagen!
På vägen hem var jag hemma hos en kompis och vattnade hennes blommor då hon är bortrest. På väg ut ur lägenheten klarar jag knappt inte låsa dörren utan står där och pillar i låset! Då kommer grannarna förbi och jag lovar att de tittade konstigt... :)

Jag har faktiskt helg nu, korta veckor det här! Helgen är helt oplanerad och det känns väl sådär, nu när det är så bra väder hade man gärna varit lite aktiv! Men det kommer jag säkert vara i alla fall, det brukar bli så till slut!

Nu ska jag diska, sådär kul!

Dagens svenska ord:
mors = Hej, om man hejar på någon säger man att man morsar.

Dagens ordspråk:
Den som stjäl en människa har också öron.

Dagens tips från coachen:
Njut av vädret!

Ha det gött!

Inga kommentarer: