torsdag, april 28, 2005

Idag har jag känt mig elak!

Jag har kommit in i en ond spiral på praktiken. Ungarna är aldrig tysta och det slutar alltid med att jag står och skäller och skriker! Känner mig alltid dum efteråt, men det behövs, tyvärr!

Snart helg, skönt! Behöver slappa snart, nästa helg är det långhelg! Krist flygare! Blir perfekt, då ska det vilas ut! Kanske! :)

I morgon blir det in till Högskolan, inte helt laddad men det är ju alltid trevligt att träffa lite folk!

Dagens svenska ord:
Kristi Flygare = Kristi Himmelfärdsdag

Dagens sång:
Swing Low, Sweet Chariot - Rockapella

Dagens tips från coachen:
Pastasallad är underskattat, med ananas i är det en riktig succé!

Ha det gött!

2 kommentarer:

Anette sa...

Nå skal du få noen svenske ord som ikke finnes på norsk; en liten utfordring til ditt lille språkhjørne:
rusningstid, gaggig, ligga i lumpen, fiffla, smilfink, sol-och-vårare,snåljåp, kalop, lathund, örngott.

Martin sa...

kalops heter det