söndag, april 10, 2005

Skit oxå!

Halmstad förlorade premiären med 2-0 mot Helsingborg! Det var inte bra! Hoppas att det vänder fort så edt inte blir en skitsäsong i år!

Såg på I Robot med Will Smith igår, ganska bra film men jag var ganska trött så bedömningsfunktionen kanske inte helt var på topp.

Idag har jag beställt fimer på internet, Hook, King Arthur och Mystic River. Nu är det bara att vänta. Jag har även slagit ihjäl en mygga inomhus idag! Det känns stort!
Ikväll blir det Fame Factory på tv! Heja hon med näsringen!

I morgon ska jag plugga väldigt effektivt och på eftermiddagen ska jag på ordförandemöte i Borlänge, roligare dagar kan man nog vara med om! Men men, det blir som det blir.

Dagens svenska ord:
Hallon = Bringebär

Dagens sång:
Bad Day - Daniel Powter

Dagens tips från coachen:
Skriv en dikt!

Ha det gött!

Inga kommentarer: