söndag, april 17, 2005

Söndag igen!

Veckorna bara flyger förbi! Helt otroligt!

Igår skulle jag och en kompis kolla på Mystic River, jag hade stora förhoppningar. Efter två minuter inser jagatt jag har läst boken. Jag vissye precis hur det skulle gå...men den var ju ganska bra för det!

Idag har jag pluggat lite (borde ha blivit mer), städat lägenheten och gjort just ingenting. En skön söndag med andra ord!

Eftersom pluggandet har gått sådär så vet jag i alla falla vad som måste göras i morgon! Kanske bra med lite tidspress på sig!

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag är faktiskt lite less på Falun. Längtar verkligen hem till sommaren! Bara en och en halv månad kvar...

Dagens svenska ord:
Spårvagn= trikk eller möjligtvis trekk, inte säker på hur det stavas, sån som finns i Oslo i alla fall.

Dagens sång:
Stand My Ground- Within Temptation

Dagens tips från coachen:
Ät kalkon, väldigt gott!

Ha det gött!

Inga kommentarer: